luni, 12 septembrie 2022

Prezentarea mea va fi

 

Prezentarea mea va fi sâmbătă dimineață și voi împărtăși cu tine câteva trucuri care să te ajute să ai mai mult timp liber.

 

Așa cum știi, dacă mă urmărești de ceva timp, nicio tehnică nu funcționează „de la sine” dacă nu există și semințe bune plantate în acest sens.

 

Ca urmare, o să-ți împărtășesc și care sunt semințele pe care să le plantezi pentru ca tehnicile de productivitate să funcționeze și, favoritele mele – semințele care te ajută să nu mai experimentezi întreruperi, ca lucrurile să se rezolve ”de la sine” și ca să ai parte de sincronicități.


La workshop-ul din aprilie te-am provocat să te uiți la obiectivele pe care ți le-ai stabilit la începutul anului și să vezi unde ești cu îndeplinirea lor.

 

La acel moment 9 persoane stăteau bine la capitolul ”realizat” iar alte 60 erau ”destul de aproape”.

 

Sunt curios să aflu câți ”boboci” au făcut planurile tale și dacă recoltele umplu un coș al abundenței sau nu au reușit să treacă prea bine de secetă.

 

Mi-am propus să ținem aproape, așa că am hotărât să organizez un nou workshop LIVE, doar pentru voi, cei care sunteți în această comunitate. 

 

O întâlnire în care, în primul rând, să ne uităm la rezultatele noastre și la ce culegem din parcursul întregului an. Iar în al doilea rând să afli ce să faci să ai o recoltă bogată pentru anii care vor veni.

 

Da! Există niște semințe mentale pe care, dacă înveți să le recunoști, să le plantezi în solul potrivit și să le îngrijești cum trebuie, vei avea recolte abundente, în loc să te uiți la un coș gol și la mâinile tale care poate au doar bătături de la atâta muncă.

 

Cum să discutăm despre abundență când se întâmplă atâtea în jurul nostru? 

 

Cred că este cel mai bun moment să te întrebi cum poți face mai mult bine în jurul tău! Să folosești mai eficient resursele, să îți servești mai bine clienții, să ai mai multă recunoștință pentru ceea ce ai și să înveți cum să faci lucruri de care să nu te îndoiești că funcționează.

 

Pentru mine primul semn de abundență este că refuzi să trăiești în frică și te conectezi cu ambiția, creativitatea și imaginația ta. 

 

Workshopul va începe Joi, 16 septembrie, ora 19.00, LIVE pe Zoom, iar pe durata lui vom povesti despre:

 

  1. Cum ne creăm realitatea cu semințele mentale
  2. Cum putem folosi semințele mentale pentru a avea prosperitate și siguranță chiar în vremuri de incertitudine.
  3. Cum să introduci lucrul cu semințele mentale în practica zilnică astfel încât să ai un an 2023 spectaculos.

 




De asemenea, o să răspund întrebărilor tale legate de o provocare specifică pe care o ai în acest moment. O să îți spun ce semințe bune să plantezi și ce semințe rele să ai grijă să nu plantezi astfel încât să depășești provocarea pe care o ai în acest moment. Așa că am rugămintea să faci o radiografie a vieții tale în acest moment și alegi un singur lucru, cel care te deranjează cel mai tare și pe care vrei să-l rezolvi.


 

Te rog să accesezi linkul de mai jos ca să confirmi participarea. Eu voi vedea cine a dat click și voi avea grijă să iți trimit încă un email de reminder în ziua workshopului ca să fii sigur că nu îți scapă.

 

Multumim!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu